رویدادها آرشیو خبر ها
اینجا همـه بـه مـن ایـمان دارنـد

اینجا همـه بـه مـن ایـمان دارنـد

پل پـوگبا ستاره خـط میانـی یوونتوس که تمام چشـم ها را به خود خیـره کرده باز هم ستاره بازی یوونتوس بود و توانست با حرکت زیبای خود کارلوس تـوز را به گل دوم خود در دومین بازی برای یووه برساند .

در همین ارتباط سایت رسمـی یوونتوس درباره ستـاره 20 ساله یوونتوس اینگونه می نویـسد :


ستاره ای که هیچوقت دست از پیشرفت برنمی دارد " این چیزی است که کونته در مورد پوگبا می گویـد ، مربی که به این راحتی ها حاضر به تعریف و تمجید از یک بازیـکن نمی شود !

چیزی که وجود دارد این است که وقتی می خواهید از پوگبا صحبت و تعریف کنید ، نمی توانید از کار خود دست بکشید ، مخصوصا وقتی بازی به بازی اثر مثبت خود را بر روی تیـم نشان می دهد، مثل پاس گل او به توز .

او با کنترل مقتدرانه ی خوش بر روی توپ و یـک پاس دیدنی به توز که در یـک موقعیت عالی قرار داشت، باعث شد باز هم هواداران برای این اعتقاد که او یک " نامبر وان " است ، دلایل بیشتری در دست داشته باشند !

این پوگباست ! بازیکنی که تیم برای او اولویت دارد و تعریـف و تمجـید همگان را جلب می کنـد !

" من اینجا حس می کنم که همه به من اعتقاد خاصی دارند و این باعث افتخار است . ما یک شروع خوب داشتیـم و با یک عملکرد مناسب یـک بازی سخت را با موفقیت به پایان رساندیـم "

" میلان باخت ؟ ایـن اصلا بر عملکرد ما تاثیر ندارد ما فقط بر روی بازی خودمان تمرکز داریـم "

نه تنها مثل یـک بازیکن پخته عمل می کنـد، بلکه در حرف ها هم می تـوان پختگی را دیـد و این در حالی است که او تنها 20 سال دارد . . . "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: